جستجو
دسته بندی ها

ارایه توکن بانک ژاپنی



مدیرعامل شرکت مالی MUFG گفت: غول مالی ژاپن، گروه مالی میتسوبیشیMitsubishi UFJ (MUFG) قرار است ارز رمزنگاری‌شده خود را پس از مدت‌ها انتظار «در نیمه دوم سال مالی ۲۰۲۰» منتشر کند.

در گفتگو با رسانه Mainichi، مدیرعامل این شرکت با نام هیرونوری کمزآوا (Hironori Kamezawa) اظهار داشت که این توکن تا به حال هیچ تاخیری را تجربه نکرده است اما افزود که بیماری همه‌گیر کروناویروس که در حال پیشرفت است، می‌تواند یک راه‌اندازی زودتر از زمان اصلی آن را برای این توکن ضروری کند، چرا که این کشور به طور فعالانه در جستجوی گزینه‌های دیگر برای پول نقد می‌باشد.

این شرکت گفت که حدود ۱ میلیون بازرگان می‌توانند برای پذیرفتن این توکن آماده شوند. هر واحد از این استیبل کوین با نسبت یک به یک با ین ژاپن جایگزین خواهد شد و این کار پس از همکاری هر شرکت‌ با بستر شغلی استخدامی امکان‌پذیر است. در اواخر سال گذشته، این دو شرکت برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی خدمات پرداخت موبایل و یک شرکت مشترک «رمزارزی» را اعلام کردند.

با این حال، رئیس شرکت MUFG گفت که حتی بازرگانانی که وابسته به بستر Recruit نیستند احتمالاً در هنگام راه‌اندازی این توکن، می‌توانند آن را قبول کنند.

کمزآوا در ژانویه امسال به عنوان مدیر عامل منصوب شد. او اظهار داشت که این توکن که به طور موقتی با نام کوین MUFG شناخته می‌شود، «در همه کشورها بطور آزادانه مورد استفاده قرار می‌گیرد.»

شرکت MUFG، بزرگترین بانک ژاپن و پنجمین بانک بزرگ در جهان است.

انتشار استیبل کوین در ژاپن قانونی است و اگرچه در ماه های اخیر حواشی زیادی در مورد استیبل کوین‌های محلی وجود داشته اما هنوز هیچ شرکت بزرگی، یک توکن موفقیت آمیز منتشر نکرده است.

شرکت MUFG، با وجود آزمایش‌های داخلی بی‌شمار و در سطح این شرکت، از جمله اینکه کارمندان درصد کمی از حقوق خود را به صورت کوین MUFG دریافت کرده‌اند، برای مدتی در کار خطوط لوله گاز بوده است.

به نظر می‌رسد که مشارکت با Recruit این بانک را باتجربه کرده است، هر چند امیدوار است که در پیشرفت، از رقبای بانکی خود سبقت بگیرد، زیرا بسیاری از آن‌ها نیز روی پروژه‌های انتشار استیبل کوین کار کرده‌اند.

خوانندگان به یاد خواهند آورد که این شرکت سال گذشته اعلام کرد که این توکن در پایان سال مالی ۲۰۱۹ (FY) تجاری می‌شود.